Jelenlegi hely

31. számú pályázat - Titkos térkép és mozgatható bábok - Arany János Általános Iskola és Gimnázium 1. a osztálya, Budapest (Hegyvidékimami)

 

  Mi az Arany János Általános Iskola és Gimnázium 1. a  osztálya vagyunk. Elsősök lévén az osztályból még nem mindenki olvasta a Ruminit, épp ezért napközis tanító nénink, Anna néni olvasta el nekünk a Rumini-sorozat 1. és 2. kötetét, amiket ebéd után mindig szívesen hallgattunk. Persze voltak az osztályból - a jobban olvasók-, akik már előre tudták, hogy mi fog történni, de azért ők is izgatottan hallgatták Rumini kalandjait.


   Mi kétfajta pályaművel is készültünk: az egyik a mozgatható kezű és lábú szereplők: Rumini, Balikó, Dundi Bandi, Negró és Galléros Fecó (habár tudjuk, hogy Fecó csak a második kötetben tűnik fel). A bábok ötletét mi adtuk, Anna néni kivágta kartonból, mi pedig kiszíneztük.


   A másik, amivel készültünk egy titkos térkép, amihez a könyvborító belső részére rajzolt térképet vettük alapul. A papír széleit letépkedtük és teába áztattuk, először megrajzoltuk ceruzával a térképet, aztán fekete filctollal átrajzoltuk. Végül kiszíneztük. Néhány feketesirályt kölcsönöztünk a térképre a második kötetből.

 

Arany János Általános Iskola és Gimnázium 1. a osztály, 1124 Budapest, Meredek utca 1.

A felkészítő pedagógus neve: Nagy-Balássy Anna

  

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

  

 

 

Imami: minden egy helyen, amire egy szülőnek szüksége lehet!

Ne maradj le a helyi családi programokról, hírekről, információkról!
Iratkozz fel hírlevelünkre!

Neked ajánljuk!

Ne felejtkezzünk el cserepes növényeink téliesítéséről sem!

Ne felejtkezzünk el cserepes növényeink téliesítéséről sem!

Olcsó tippek és fortélyok az egészséges növényekért és a cserepes növények fagymentes átteleltetésért.
Ezt árulják el rólunk a takarítási szokásaink a pszichológus szerint

Ezt árulják el rólunk a takarítási szokásaink a pszichológus szerint

Sokan tapasztalhatjuk, hogy a takarítás nem pusztán házimunka, hanem lelki, pszichés folyamat is: nemcsak a lakóterünket tisztítjuk meg és rendezzük el, hanem vele a gondolatainkat, a lelkünket is. Ez pedig nem véletlen: a lakásunkhoz, a rendhez vagy éppen a rendezetlenséghez való viszonyunk ugyanis jóval többet mond el rólunk, mint gondolnánk. Az LG Fuller Bianka pszichológussal járta körül, miről árulkodnak a szokásaink.
Az ADHD-s gyerek agya másként reagál jutalomra, büntetésre

Az ADHD-s gyerek agya másként reagál jutalomra, büntetésre

Miért vallanak kudarcot a hagyományos nevelési módszerek az ADHD-s gyerekeknél? Az október a figyelemhiányos hiperaktivitás-zavar (ADHD) és a diszlexia tudatosításának hónapja. A viselkedési tünetek mögött gyakran specifikus kognitív gyengeségek állnak. Szerencsére ma már egyre kevésbé azonosítjuk az ADHD-t a „rosszasággal”, azonban sok szülő és pedagógus szembesül azzal a kihívással, hogy a hagyományos nevelési eszközök nem működnek. De a szakértő szerint az ADHD-val élő gyermekek motiválására is megtalálhatjuk a hatékony. stratégiát.
Kézjel és koktél - segélykérés bántalmazás esetén

Kézjel és koktél - segélykérés bántalmazás esetén

A legutóbb történt, kiskorút ért bántalmazás esete mellett szülőként sem mehetünk el szó nélkül, fel kell vennünk a kesztyűt és felkészítenünk gyermekeinket az ilyen helyzetekre is.
Ugrás az oldal tetejére