Jelenlegi hely

11. számú pályázat - A Szélkirálynő hajója - Bocskai István Általános Iskola és Városi Sportiskola 1. b osztályosai (Debrecenimami)

Bocskai István Általános Iskola és Városi Sportiskola 1. b osztályosai
 
Felkészítő pedagógus: Lévainé Hasznosi Katalin osztályfőnök
 
A Hajdúböszörményi Bocskai István Általános Iskola és Városi Sportiskola 1.b osztálya a csatolt képekkel igazolt pályaművel indul a Keltsük életre a betűket! pályázatban. A debreceni imami weboldalon 15 szülő regisztrált, így a Berg Judit: Rumini című könyv alapján elsőseinkkel megalkottuk a Szélkirálynő hajóját, fedélzetén Ruminivel, Balikóval és a hajó további legénységével együtt.Mi nem lemásolni szerettük volna a piros árbócos hajót, hanem Hajdúböszörmény zászlajának kék-fehér színeit alapul véve, városunkhoz való tartozásunkat is beleszőttük e pályaműbe. A hajó, mint látják  műanyag olajosflakonból készült, az egerek papírból, mind a gyerekek keze által és a tanító nénik segítségével.
 
A gyerekek első osztályosok, így számukra a betűk ismeretének és az olvasás tudományának elsajátítása jelenleg is nagy feladat. Ez a pályázat lehetőséget nyújtott, hogy egy igazán gyerekeknek szóló könyvsorozat első kötetével megismerkedve az olvasás szeretetét is átadhassuk gyerekeinknek.A gyerekek maguk is olvasgatták a könyvet, de tanító nénijük felolvasással segített a hajósinas kisegér és a Szélkirálynő történetével való megismerkedést.
 
Köszönjük az írónőnek ezt az értékes könyvet. Köszönjük a lehetőséget a pályázatra, melyet első osztályosokként csapatmunkával maximálisan teljesítettünk és kihasználtunk.

Imami: minden egy helyen, amire egy szülőnek szüksége lehet!

Ne maradj le a helyi családi programokról, hírekről, információkról!
Iratkozz fel hírlevelünkre!

Neked ajánljuk!

Ezt árulják el rólunk a takarítási szokásaink a pszichológus szerint

Ezt árulják el rólunk a takarítási szokásaink a pszichológus szerint

Sokan tapasztalhatjuk, hogy a takarítás nem pusztán házimunka, hanem lelki, pszichés folyamat is: nemcsak a lakóterünket tisztítjuk meg és rendezzük el, hanem vele a gondolatainkat, a lelkünket is. Ez pedig nem véletlen: a lakásunkhoz, a rendhez vagy éppen a rendezetlenséghez való viszonyunk ugyanis jóval többet mond el rólunk, mint gondolnánk. Az LG Fuller Bianka pszichológussal járta körül, miről árulkodnak a szokásaink.
Az ADHD-s gyerek agya másként reagál jutalomra, büntetésre

Az ADHD-s gyerek agya másként reagál jutalomra, büntetésre

Miért vallanak kudarcot a hagyományos nevelési módszerek az ADHD-s gyerekeknél? Az október a figyelemhiányos hiperaktivitás-zavar (ADHD) és a diszlexia tudatosításának hónapja. A viselkedési tünetek mögött gyakran specifikus kognitív gyengeségek állnak. Szerencsére ma már egyre kevésbé azonosítjuk az ADHD-t a „rosszasággal”, azonban sok szülő és pedagógus szembesül azzal a kihívással, hogy a hagyományos nevelési eszközök nem működnek. De a szakértő szerint az ADHD-val élő gyermekek motiválására is megtalálhatjuk a hatékony. stratégiát.
Kézjel és koktél - segélykérés bántalmazás esetén

Kézjel és koktél - segélykérés bántalmazás esetén

A legutóbb történt, kiskorút ért bántalmazás esete mellett szülőként sem mehetünk el szó nélkül, fel kell vennünk a kesztyűt és felkészítenünk gyermekeinket az ilyen helyzetekre is.
Kémia a konyhában - avagy: Hogyan főzz jobban, okosabban?

Kémia a konyhában - avagy: Hogyan főzz jobban, okosabban?

Ételt készíteni nem annyira bonyolult, mint embert juttatni a Marsra. De rengeteg olyan tipp és trükk létezik, amitől vagy a végeredmény lesz jobb, vagy az életed könnyebb. Ezekből mutatunk most néhányat.
Ugrás az oldal tetejére