Jelenlegi hely

Friss kutatás: ”Anyut” hívjuk leggyakrabban, ha tanácsra szorulunk - 60 perc ingyen beszélgetést ad Anyák napján a Telenor

Egy friss kutatás eredménye szerint Magyaroroszágon a 18-55 évesek körében „Anyu” szerepel az egyik leggyakrabban a híváslistákban, és a válaszadók a mindennapi témák mellett főleg tanácsaik miatt keresik édesanyjukat. A járványügyi helyzetből adódóan kevesebb személyes találkozásra van lehetőség, így Anyák napján még inkább felértékelődik a hívás alapú kapcsolattartás.

A telefonos beszélgetés még mindig az egyik leggyakoribb kapcsolattartási forma, ha az anya-gyerek kapcsolatról van szó. A járványügyi időszak előtt édesanyánkkal jellemzően személyesen (81%) találkoztunk vagy telefonon beszéltünk (73%), azonban a pandémia alatt értelemszerűen többet telefonálunk és használjuk a csevegő applikációkat – derült ki a Telenor Anyák napja alkalmából készített, online kutatásából(1), melyben a kapcsolattartási szokásokat vizsgálta. A személyes találkozások csökkenésével összhangban a felmérésben résztvevők harmada többet beszél telefonon az anyukájával, de egyre népszerűbb a chatelés (25%) és a videóhívás (22%) is.

Az eredmények alapján a kitöltők nagy többsége (90%) legfeljebb napi 1 órát telefonál személyes ügyben, és minden harmadik résztvevő az édesanyjával beszél ilyenkor a leggyakrabban. A válaszadók 89%-a legalább hetente egyszer beszél az anyukájával telefonon vagy más hívás alapú alkalmazáson keresztül, 44% pedig naponta. Ez utóbbi inkább a nőkre jellemző: több mint felük kommunikál ilyen gyakorisággal az édesanyával.

A felmérésből az is kiderült, hogy legtöbbször csak rövid időre hívjuk fel az anyukánkat: a válaszadók döntő többsége (81%) kevesebb, mint fél órát telefonál az édesanyjával. Leggyakrabban az életük történéseiről, mindennapjaikról (79%), a család többi tagjáról (74%) beszélgetnek, de emellett ugyancsak népszerű témák az egészségügyi kérdések (71%) és a tanács- vagy segítségkérés (71%) is. Ezen a téren a Telenor egy korábbi kutatásából (2) kiderült, hogy a 35 év alatti felnőtt nők kétharmada az édesanyjához fordul, ha támogatásra vagy problémamegoldásra van szüksége. Ilyen esetekben a többség meg is fogadja a tanácsot.

Anyák napján itt az ideje a hosszabb és mélyebb beszélgetéseknek: a Telenor május 2-án 60 perc ingyen belföldi beszélgetést ad minden lakossági számlás és kártyás, valamint dolgozói csomaggal rendelkező ügyfelének, hogy felhívhassák édesanyjukat, vagy a számukra legfontosabb személyt. A kedvezmény április 26-tól május 2-ig aktiválható a MyTelenor applikációban, és valamennyi hálózatra érvényes.(3) A Telenor a munkatársainak is ad 60 percet ajándékba; Anyák Napja alkalmából április 30-án, pénteken a vállalat dolgozói 1 órával hamarabb befejezhetik a munkájukat, hogy ezzel is több időt tölthessenek szeretteikkel - akár telefonon, akár személyesen.


[1] Az Ipsos Instant Research felületén készült kutatás 840, 18 és 55 év közötti internethasználók megkérdezésével zajlott 2021. április 16. és 2021. április 21. között.
[2] Az Ipsos Instant Research felületén készült kutatás 840, 18 és 65 év közötti nő megkérdezésével zajlott 2021. február 24. és 2021. március 1. között.
[3] Részletek a MyTelenor applikációban és a Telenor Facebook-oldalán.

 

A Telenor Magyarországról:

A Pannon GSM néven alapított Telenor Magyarország 1994. március 27-én Magyarországon elsőként indított kereskedelmi GSM-szolgáltatást. A jelenleg 75%-ban a cseh PPF Csoport, és 25%-ban az Antenna Hungária tulajdonában álló cég a hazai piac egyik vezető mobiltávközlési vállalataként több mint 1100 munkavállalót foglalkoztat. 3,1 millió előfizetőt lát el hatékony, megfizethető és könnyen használható hang- és adatátviteli megoldásokkal, digitálisan elérhető tartalmakkal, üzleti megoldásokkal és értéknövelt szolgáltatásokkal. A hazai lakosság 99,5%-a számára elérhető Hipernet hálózatának folyamatos fejlesztésével, innovatív megoldásaival a hazai piac hosszú távú befektetője.

A Telenor évek óta elkötelezett az átlátható vállalati működés és az etikus magatartás iránt. A rendelkezésére álló mobiltechnológiák és szaktudása révén a HiperSuli oktatási programban segíti a digitális oktatási módszertanok és a biztonságos internetezési ismeretek terjedését. Nagy hangsúlyt fektet a magas szintű ügyfélkiszolgálásra, ezért folyamatosan fejleszti ügyfélszolgálati csatornáit, amelynek eredményeként a Telenor 2019-ben a személyes, az elektronikus, valamint a telefonos ügyfélkiszolgálás kategóriában is díjat nyert a „Client 1st – Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” versenyen. A vállalat sajtóközleményei a www.telenor.hu/sajto/kozlemeny címen visszamenőleg is elérhetőek. Telenor image bank: https://sajtokepek.telenor.hu/

Imami: minden egy helyen, amire egy szülőnek szüksége lehet!

Ne maradj le a helyi családi programokról, hírekről, információkról!
Iratkozz fel hírlevelünkre!

Neked ajánljuk!

Reggeli őrület és egy kis segítség, hogy mindenki számára élhető legyen

Reggeli őrület és egy kis segítség, hogy mindenki számára élhető legyen

Igyekezz már, hol a cipőd, el fogunk késni, miért most jut eszedbe, hogy pisilni kell, jajj kell az úszás cucc, megőőőőrülöööök hogy minden reggel ez megy! Na tegye a szívére a kezét, akinél még nem hangzottak el ezek vagy ennél változatosabb, neaggyisten cifrább napindító mondatok. Ugyhogy ugye? Szerintem bátran és általánosan kijelenthetjük: a reggeli készülődés, és intézménybe-munkahelyre kerülés a nap egyik legstresszesebb része – minden résztvevőnek! No de, tudjuk-e hogy miért? Kis-Kovácsné Vancsa Barbi írása.
Ne vágj füvet májusban, adj teret a beporzóknak!

Ne vágj füvet májusban, adj teret a beporzóknak!

Itt a Vágatlan Május! Na ez igazán tetszeni fog a családnak, akárki is vágja a füvet nálatok! A nemzetközi kezdeményezés még 2019-ben Angliából indult, célja, hogy felhívja a beporzóbarát kertek jelentőségére a figyelmet.
Az Édesanya teremtése

Az Édesanya teremtése

Azt tudjuk, hogy 6 pár keze és 3 pár szeme van, gyógyítani is tud, de ki teremtette a könnycseppet?
Az anyák napja margójára - "Szia Anya! Visszahívla… de, persze, hogy fontos vagy…"

Az anyák napja margójára - "Szia Anya! Visszahívla… de, persze, hogy fontos vagy…"

Szia Anya! Visszahívla… de, persze, hogy fontos vagy… tudom, hogy ebben a hónapban még nem hívtalak, de még csak elseje van. Nem azért akarom letenni, mert már legszívesebben a temetőben tudnálak.
Ugrás az oldal tetejére